dr. Balog Géza piacelemző:

Ínyencfalatok a vállalati információszolgáltatás boszorkánykonyhájából

MIBE Konferencia, 2010. június 9.

Az átlagos információfogyasztónak se (munka)ideje, se (napi) rutinja nincs a saját piaca óriási hírözönében megkeresni a számára valóban fontos üzleti információkat. Egy információszolgáltatás sikeres indításához az információszolgáltató alapfeladata a megrendelő ki nem mondott szempontjainak megértése, keresőszavakká fogalmazása, a találtok válogatási szempontjainak nevesítése valamint eredményt prezentáló reporttal szembeni formai igények közös kialakítása. Tapasztalatunkat a Piaci Hírlevél, Heti Akciós Hírlevél, Karrier Hírlevél és az Informatikai Innovációs Hírlevél történetével mutatjuk be.

Prezentáció

 
  • Magyar Telekom
  • Origo
  • Dimenzió Csoport
  • Nemzeti Hírközlési Hatóság
  • Európai Unió
  • Strabag PFS

Kiemelt referenciáink

Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink között tisztelhetünk néhányat a legnagyobb hazai társaságok közül, és arra, hogy közreműködhetünk a kisebb vállalkozások sikerében is. Partnereink többsége évek óta minket választ, és mi ezt azzal köszönjük meg, hogy a legnagyobb figyelemmel fordulunk feléjük - nap mint nap.