Szakkönyvtárak és szakkönyvtári hálózatok komplex működtetése

Küldetésünk a szakmai, üzleti és vállalati információ, dokumentáció hatékony menedzselése - versenyképes áron - üzleti partnereink sikeressége érdekében.

Az Infodok Kft.-t egy multinacionális nagyvállalat néhány korábbi vezető munkatársa alapította, amikor a korábbi cégük eldöntötte, hogy - számos belső szolgáltatásának kihelyezése után - az információgazdálkodási és ügyviteli szolgáltatásait kiszervezi. Így úttörő módon piacosításra kerültek a szakkönyvtári szolgáltatások, ezen belül a szakirodalommal és szakmai folyóiratokkal való ellátás munkafolyamatai, az üzleti információk kutatásának és szolgáltatásának a feladata, a sajtó illetve médiafigyelés biztosítása, továbbá a dokumentumkezelés és ezen belül az ügyviteli és belső iratkezelési feladatok is.

Az Infodok alapítói vállalták, hogy ezeket a szolgáltatásokat a változó ügyféligényekhez rugalmasabban igazodva, hosszabb távon hatékonyabban fogják tudni biztosítani, mint amíg azok egy nagyvállalat keretein belül, nem alaptevékenységként működtek.

Az Infodok Kft. - az eddigi tapasztalatokra és sikeres megoldásokra építve - kész vállalni más nagyvállalatok, kormányzati szervek szakkönyvtári rendszerének, belső információs szolgáltatásainak, valamint ügyviteli szolgáltatásainak outsourcingba vételét, de kész egyedi információs, tudásmenedzsment és ügyviteli szolgáltatásokat is nyújtani, kedvező piaci feltételekkel.

Minőségbiztosítás

Cégünk az ISO 9001:2008 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszerrel rendelkezik.

Célunk, hogy ügyfeleink elégedettségének növelése érdekében szolgáltatási színvonalunk javításával olyan értékteremtő tevékenységet folytassunk, amely biztosítja ügyfeleink számára a mindenkor szükséges legfontosabb üzleti és szakmai információkat, valamint belső és külső kommunikációjuk támogatását, szolgáltatásaink beépüljenek üzleti folyamataikba, és azokat hatékonyan támogassák.

Célunk elérése érdekében:

  1. Szolgáltatásainkat a megrendelők igényeihez rugalmasan alkalmazkodva folyamatosan fejlesztjük.
  2. Szolgáltatásaink ismertségét meglévő ügyfeleinknél folyamatosan növeljük.
  3. Szolgáltatásaink iránti piaci igények változását folyamatosan figyelemmel kísérjük, és mindenkori potenciális ügyfeleinket felkutatjuk és megismertetjük szolgáltatásaink előnyeivel.
  4. Működtetjük, folyamatosan továbbfejlesztjük az ISO 9001:2008 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert.
  5. Rendszeresen mérjük és értékeljük megrendelőink ügyfélelégedettségét.

Díjak, elismerések

  • Legdinamikusabban startoló magyar cég (2007)
  • DELFIN-díj a fenntarthatóság jegyében (Magyar Telekom, 2008)

Ha fenti szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük, írjon nekünk!

 
  • Magyar Telekom
  • Origo
  • Dimenzió Csoport
  • Nemzeti Hírközlési Hatóság
  • Európai Unió
  • Strabag PFS

Kiemelt referenciáink

Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink között tisztelhetünk néhányat a legnagyobb hazai társaságok közül, és arra, hogy közreműködhetünk a kisebb vállalkozások sikerében is. Partnereink többsége évek óta minket választ, és mi ezt azzal köszönjük meg, hogy a legnagyobb figyelemmel fordulunk feléjük - nap mint nap.