Nagy mennyiségű irat szkennelése, elektronizálása

Ha Ön fontosnak tartja, hogy a meglévő, régi vagy újonnan kötött ügyfélszerződéseiben, vagy egy adott üggyel kapcsolatos levelezésében, vagy bármely más dokumentumban gyorsan lehessen keresni és könnyen tudjon ezekbe az ügyiratokba beletekinteni, akkor a papíralapú dokumentumok (szöveg, ábra) elektronikus állománnyá való átalakítását javasoljuk. Az elektronikus állomány létrehozását szkenneléssel tudjuk előállítani, melynek elvégzéséhez ajánljuk munkatársaink tapasztalatát és cégünk infrastrukturális hátterét.

A szkennelés során előkészítjük a feldolgozandó anyagot, szkenneljük, ellenőrizzük az eredményt, a Megrendelő kívánsága szerinti részletezettségű nyilvántartásba vesszük, majd ezt követően továbbítjuk az elektronikus állományt a Megrendelőnek.

A feldolgozáshoz szükséges időt befolyásolja az eredeti dokumentum minősége (pl. halvány, nehezen olvasható), a dokumentum előkészítési ideje (pl. kapocs, spirál eltávolítás), vagy a dokumentumlapok elhelyezhetősége. Néhány tapasztalati adat: ha a szkennelendő lapok lapadagoló állásba behelyezhetők, akkor az általunk használt gyors szkennerekkel 100 darab sima A4-es lapot kb. 6 perc alatt lehet beszkennelni. Ha a szkennelendő lapokat hajtogatni kell, akkor 100 darab A4-es lap szkenneléséhez kb. 30 percre van szükség. Szkennereink fel tudnak dolgozni egyoldalasan vagy kétoldalasan írt A4-es vagy A3-as lapokat.

Ha fenti szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, kérjük, írjon nekünk!

 
  • Magyar Telekom
  • Origo
  • Dimenzió Csoport
  • Nemzeti Hírközlési Hatóság
  • Európai Unió
  • Strabag PFS

Kiemelt referenciáink

Büszkék vagyunk arra, hogy ügyfeleink között tisztelhetünk néhányat a legnagyobb hazai társaságok közül, és arra, hogy közreműködhetünk a kisebb vállalkozások sikerében is. Partnereink többsége évek óta minket választ, és mi ezt azzal köszönjük meg, hogy a legnagyobb figyelemmel fordulunk feléjük - nap mint nap.